PROXECTO

“ESCOLA DE COIDADOS:FORMACIÓN BÁSICA DE COIDADORES”

SUBVENCIÓN

ORDE do 29 de maio de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras que rexerán as subvencións destinadas a confederacións, federacións e ás entidades de iniciativa social non asociadas nin federadas, sen ánimo de lucro, para o desenvolvemento de proxectos de asesoramento e formación de persoas con discapacidade na Comunidade Autónoma de Galicia, cofinanciadas polo Fondo Social Europeo, no marco do programa operativo FSE Galicia 2014-2020, e se procede á súa convocatoria para os anos 2018 e 2019.

FINANCIACIÓN

CONSELLERÍA DE POLÍTICA SOCIAL

COFINANCIADO NUN 80% POLO FONDO SOCIAL EUROPEO

IEJ_FSE_EUROPA-LOGOS_G